DIY

DIY
DIY, cheerleading

pondělí 16. listopadu 2015

DIY - zadní kryt na telefon

Ahojky!

Dnes jsem byla se svou sestrou ve městě něž jsem měla trénink a místo nakupování dárků k vánocům se to vymklo a zase jsem nakoupila nějaké ty věcičky na tvoření. 
No aby se to netočilo jen kolem nakupování tak jsem si rovnou musela vylepšit svůj telefon zadním krytem. Sehnala jsem totiž úplně boží třpytivou lepící pásku v Kiku za 25,- :-D
Stačí když budete mít průhledný zadní kryt na telefon jako já a pak už jen buď pod něj na telefon vložíte nějaký obrázek co se vám líbí a nebo si na obkreslenou šablonu (ve tvaru zadní strany vašeho telefonu) nalepíte lepící pásku v mém případě třpytivou vyříznete dírky pro foťák na své telefonu a ostatních dírek, vložíte do průhledného krytu na telefon a ,,tadá´´ originální kryt je hotovo !!! 


Takto vypadají moje dva kryty....

(lepící páska,/stačil by i glittrový papír)

(obrázek)
















1 komentář:

  1. Hezké, chválím za kreativitu. Ale za mě si raději kryt koupím už hotový. Jsem takový trošku magor a tak mám už krytů snad deset. A podle toho, jak se vyspím, tak si vezmu kryt. Kupovala jsem je zatím tady tady.

    OdpovědětVymazat