DIY

DIY
DIY, cheerleading

čtvrtek 25. února 2016

Ahoj!!!Takže co je cheerleading už víte..... dnes vám napíšu něco o tom jaké byly mé začátky, kam jsem se za těch několik let posunula a jak probíhají přibližně moje tréninky. Doufám že se bude líbit... <3

Než jsem začala s cheerem nic jsem neuměla, nebyla nějak sportovně aktivní, nedosáhla si na špičky u nohou, neuměla vůbec hvězdu. Když jsem věděla, že budu dělat cheer, rozhodla jsem se, že se naučím hvězdu, takže jsem se jí o prázdninách učila na zahradě. Po čase jsem se dopracovala k nějaké té hvězdě, aby aspoň trošku vypadala.....
Začala pro mě 1. sezóna cheeru a s ní také tréninky. Časem jsem se dopracovala i k protahování a dosáhla si konečně na špičky u nohou :D.  Jinak se stuntováním jsme byly na začátku kdy jsme se učily základy a stavěli jen jednoduché prvky a nejezdily ani na soutěže.......
Druhým rokem co jsem dělala cheer můj group musela opustit topka a pak i zadní (backspot). Ale přicházeli nové holky a já měla zase novou topku, kterou mám do teď a jiného, nového zadního. Uměly jsme toho už více, a proto jsme začaly jezdit i na soutěže. Já sama jsem se poté naučila i provaz což pro mě bylo vždy obtížné.
Teď jsem třetím rokem u cheeru a je to neuvěřitelný pokrok, když se podívám na fotky a videa z naší první soutěže. Sice se nám prostřídaly trenérky, odešlo a přišlo pár nových lidí ale pořád je hodně co se učit nového.
Teď nás je v týmu 16 holek a 2 trenérky. Tréninky máme 2x do týdne a to v pondělí a pátek, někdy i o víkendech a nebo mám tréninky navíc jen já a můj group (kvůli soutěži).

Jak vypadají tréninky cheeru???.....

Tak první důležitou věcí je aby dorazily na trénink všichni, protože je to týmový sport a pokud někdo chybí zbytek nemůže stavět/stuntovat a to je v tuhle dobu docela problém když musíme trénovat na soutěž........... 
Trénink začíná rozcvičkou a to rozběháním a protažením, poté se každý group ,,rozestuntuje,, a pak trénujeme prvky na soutěž a nebo zkoušíme nové a těžší prvky. Také před soutěží trénujeme celou sestavu kde jsou i skoky, akrobacie a ,,taneček,,.
Doufám, že se vám tento článek líbil...CHR <3
,,scorpion,,

,,protahování na tréninku,,
,,radost z vítězství,,
,,protahování,,






Žádné komentáře:

Okomentovat