DIY

DIY
DIY, cheerleading

úterý 17. listopadu 2015

Čauky mňauky všichni!!!

Jak jsem zmínila na začátku při zakládání blogu, že to nebude je o DIY ale i o ,,CHEERU,,.
Tak jste se dočkali 1. příspěvku o ,,CHEERU,,!!! Na začátek bych vás s tímto sportem chtěla trošku seznámit a napsat jak jsem k němu přišla.

Jak jsem k CHEERLEADINGU přišla.....???

K tomuto sportu jsem přišla o letních prázdninách roku 2013, když dávaly v televizi seriál ,,Hellcats,, nebo-li ,,Superkočky,, a přišlo mi to prostě strašně hustý ne ten seriál ale ten sport :-D
A jelikož jsem neměla tušení, že takový sport je i u nás v ČR, tak jsem ani nepřemýšlela, že bych něco takového dělala... Pak ale za mnou přišla ségra s tím, že její kamarádka sdílela na facebooku nábor pro DCH cheerleaders, tak jsme jim napsali, jestli bych tam mohla přijít, přesto že mi ještě nebylo 15, jelikož to bylo pro starší 15 let a já tam strašně chtěla, zkusit si to jaké to je apod... no a ono se stalo! Už tam jsem 3 sezónu a jsem za to ráda. Přesto, že jsem odcházela s modřinami nevzdala jsem to a pokračovala dál, ano tento sport občas bolí ale stojí to za to.
(2015)
(2014)


Žádné komentáře:

Okomentovat